Tema: Re: brc bmw
Autorius: Blogiux
Data: 2010-12-30 23:46:58
Bėk nuo BRC kuo toliau. Ten ne 3, bet turbūt 30 kartų atsuka. Turėjau vieną
džiaugsmą su jais, po to kiti buvę klientai pasidalino įspūdžiais, tai
daugiau į šitą kontorą tik kaip į muziejų.

Ridą gali sužinoti iš VIN per Krastą, jei aišku normaliai servisus darė. Jei
jų nedarė, tai net maža rida neišgelbės. Greičiausiai toks "matematinis
modelis" su skaičiukais surašytais, kad jei sužinotum kokia buvo prieš tai,
net klausimo nekeltum. Aš paskutinę savo pirkau iš Eltimo. Ir rida tikra
(patikrinta) ir stovis puikus. Jei norėsi, galėsiu kontaktus numesti, jie
Šiauliuose ir Kaune būna.

"Igaliotinis"  wrote in message news:ie8b1p$tai$1@trimpas.omnitel.net...

galeciau pasakyt ar atsukta ar ne. bet jei atsukta, tai tikros greiciausiai
nesuzinosi.