Tema: Re: akumuliatorius E36, miesto režimas
Autorius: CHloras
Data: 2010-12-16 12:19:49
Nu cia visokiu nuomoniu perskaiciau. Kadangi pats panasia problema kazkada 
turejau, galiu reziumuotai pasakyti taip:

1. Jeigu jau akumas pradejo barjerius, tai greiciausiai anksciau ar veliau 
reikes pirkti nauja. As isidejau Exide - kol kas viskas OK.
2. Akumuliatoriu karts nuo karto yra rekomenduojama pilnai ikrauti, tai 
laaabai prailgina akumuliatoriaus tarnavimo laika.
3. Kazkas rase, kad su kazkokiu kibiru visa ziema pravazinejo po 2km,. ir 
tokiu bedu neturejo. Su kibiru - taip. O kuo normalesnis automobilis, tuo 
daugiau jame elektronikos ir tuo labiau jauciasi ant tokiu vazinejimu po 
2km. Kiek ten ko prikista i E36 nezinau, bet E39 "eina miegoti" laaabai 
ilgai ir visa ta laika siurbia elektra is akumo.
4. Kazkas klause ar galima krauti akumuliatoriu neatjungta nuo masinos. 
Jeigu pakorvejes tam pritaikytas - galima. Jeigu kraunate su neaiskiais 
griozdais, tai atjungus akumuliatoriu yra tikimybe sugadinti tik akuma. 
Jeigu kraunate prijungta, rizikuojate ir masinos elektronika.
5. Profilaktiniam pakrovimui rekomenduoju pakroveja CTEK 3600 XS. Labai 
smagus daikciukas. Mazas, patogus, turi papildoma komplekta laidu, kurie 
prisisuka prie klemos varztu, tad nereikia nei akumo lupt lauk, nei vargt su 
"krokodilais", turi kelis krovimo rezimus, galima palikt pajungta prie 
masinos nors ir pusei metu.



"tOMZY" <tomas@[trinti]premjeras.lt> wrote in message 
news:idi5op$q80$1@trimpas.omnitel.net...
> E36 automatas, benzinas. Prie -14 jau nebeužkūriau, reik į kažką pakeist.
> Važinėju pagrinde labai trumpais atstumais - 6 km pirmyn, 6 km atgal.
>
> Nėr jokios super duper garso aparatūros, jokio stipriako ir subo, tai koks 
> būtų optimalus akumuliatoriaus talpumas?