Nu cia visokiu nuomoniu perskaiciau. Kadangi pats panasia problema kazkada turejau, galiu reziumuotai pasakyti taip: 1. Jeigu jau akumas pradejo barjerius, tai greiciausiai anksciau ar veliau reikes pirkti nauja. As isidejau Exide - kol kas viskas OK. 2. Akumuliatoriu karts nuo karto yra rekomenduojama pilnai ikrauti, tai laaabai prailgina akumuliatoriaus tarnavimo laika. 3. Kazkas rase, kad su kazkokiu kibiru visa ziema pravazinejo po 2km,. ir tokiu bedu neturejo. Su kibiru - taip. O kuo normalesnis automobilis, tuo daugiau jame elektronikos ir tuo labiau jauciasi ant tokiu vazinejimu po 2km. Kiek ten ko prikista i E36 nezinau, bet E39 "eina miegoti" laaabai ilgai ir visa ta laika siurbia elektra is akumo. 4. Kazkas klause ar galima krauti akumuliatoriu neatjungta nuo masinos. Jeigu pakorvejes tam pritaikytas - galima. Jeigu kraunate su neaiskiais griozdais, tai atjungus akumuliatoriu yra tikimybe sugadinti tik akuma. Jeigu kraunate prijungta, rizikuojate ir masinos elektronika. 5. Profilaktiniam pakrovimui rekomenduoju pakroveja CTEK 3600 XS. Labai smagus daikciukas. Mazas, patogus, turi papildoma komplekta laidu, kurie prisisuka prie klemos varztu, tad nereikia nei akumo lupt lauk, nei vargt su "krokodilais", turi kelis krovimo rezimus, galima palikt pajungta prie masinos nors ir pusei metu. "tOMZY" <tomas@[trinti]premjeras.lt> wrote in message news:idi5op$q80$1@trimpas.omnitel.net... > E36 automatas, benzinas. Prie -14 jau nebeužkūriau, reik į kažką pakeist. > Važinėju pagrinde labai trumpais atstumais - 6 km pirmyn, 6 km atgal. > > Nėr jokios super duper garso aparatūros, jokio stipriako ir subo, tai koks > būtų optimalus akumuliatoriaus talpumas?