Tema: Re: DEO385 - isijuk sviesas bl...
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-01 11:55:42
Na kas kas, bet kad igaliotinis taip vazines nesitikejau...

Tai va - nuo hypermaximos kaune vaziuoju batona ir kefyro nupirkes, jau po
22val - ten yra tokia sankryza - ivazineju is salutinio, o pagrindiniam
pries ta sankryza yra posukis - tai - ir islekia is ten, kaip dabar
suzinojau, igaliotinio troike patamsiai be sviesu.

Gal zmogus taip uzsidirbt bando: is patamsiu pagrindiniu paslapcia ikalsiu -
tai bent kefyru ir batonu ziema pasisildysiu

Na - atmintis mano dar ne visai pragerta ir prap**ta, tai kelis skaiciu ir
pora raidziu lengvai isimenu.
Pripysinau as jam, sviesom primirgejau - berods isijunge...