dizeliui tepala butina kest kas 8000 km, nes dirbant dizeliniam varikliui, juolab nenaujam nemazai nesudegusio dizelio pakliuna i tepalus ir juos atskiedzia. gal naujai masinai tas ir tiktu, bet siuo atveju patikeciau dizel servisu. buna keiti tepalus senam busikui, tai grynas dizeliukas isbega... kas idomu seniem mb 308 po keitimo tepalu neryja, o pravaziavus 5000-7000 pradeda ryt ir smarkiai, nesuprasdavau kodel, pasirodo is pradziu kiek tepalo surydavo tiek pat jo pakeisdavo dizelis, po 5000 km tepalo nelikdavo, o dizeli rydavo del jo skystumo zymiai labiau... o keiti tai atrabotke atsalusi teliuskuodavo kaip vanduo. ir kas nekeista is keturiu tokiu turetu busiku galu gale uzkale tik vienas, ir tai itariu todel kad vairuotojas laiku nedapyle tepalu. gyvibingi buvo tie seni dizeliai, nu bet cia matyt kad buvo labai deforsuoti, be turbos. zodziu, turint gera masina kuria gerbi, sakyciau geriau pilt pigiausius ir keist kas 6000, nei super buper ir keist kas 12 000. ir del to kad tepalai greiciausiai pavazinetoj masinoj bus atsiskiede nesukt daugiau 3000 apsuku, is cia ir snekos kad dizeliai nemegsta apsuku turbut, nes tik pakeitus tepala (nu pirma 1000 po keitimo) sukant iki redlaino nieko jiem nesidaro, poto siulyciau vazinet vis mazesnem apsukom kol nepakeisi. cia is mano patirties, pats maciau, pats ciupinejau, dar ford tranzita (irgi veterana) pats tvarkiau, nes taip paziuri i matuokle o ten virs max padalos gal 8 cm ''tepalo''... -- vyt/ / "Monte" <ewr@sdfs.ere> wrote in message news:i3gsrf$e9e$1@trimpas.omnitel.net... > Turbut pakankamai prisiziurejo nusibaigusiu turbinu po visokiu longlife > naudojimo. Mano karucio manuale irgi parasytas intervalas 20kkm, bet > keisiu kas 10. Ne karve ta alyva kainuoja. > > "Andrius" <andrius@andrius.com> wrote in message > news:i3gptm$9sj$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai tas turboservisas geriau nusimano uz BMW? >> >> "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> wrote in message >> news:i3goa2$7b0$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai viskas ok, kad intervalas su originalu castrol longlife 25kkm, bet >>> turbo servise sake grieztai kas 10kkm. Tai ar yra prasme pilta ta >>> longlifi? >>> >>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>> news:i3gnp9$6g3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> galu gale ir castrol gali atsiversti ir paskaityti. >>>> "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> wrote in message >>>> news:i3gnkb$69r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai jei sako kad tikrai castrol, tada labai geras tepalas, apie kitu >>>>> gamintoju taip gerai neatsiliepiama. Man aktualu ar su siuo tepalu >>>>> bent 15kkm galima vaziuot nesukant kiausu? Bet kodel neraso kas >>>>> gamino? Negi niekur neraso jei skirti tam gamintojui? >>>>> >>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>> news:i3gmp9$57h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu ko cia zvengi, is savo durnumo? >>>>>> Kas vidui - bbnz. Gali buti ir total. >>>>>> BMW turi bonkuciu. BMW tepalo negamina. Turi sutartis su tepalo >>>>>> tiekeju. Is jo paiima tepalus, supila i savo BMW bonkutes, ir yra BMW >>>>>> tepalas. O kas tepalo tiekejas - tai zino tik BMW. Lai buna castrol. >>>>>> O castrol priklasuo BP (lygtais). Tai gal ne castrol, o BP alyva. >>>>>> INsaid pardavejas pasielge labai korektiskai. >>>>>> >>>>>> Cia po defaultu visi sako, bmw stabdziai ate. O buna ir textar, ir >>>>>> kitokie. >>>>>> >>>>>> "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> wrote in message >>>>>> news:i3gmfq$4sk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Paskambinau, kryzium gulesi kad originali bmw alyva aus Deutch. >>>>>>> Paklausus kas gamintojas - nera parasyta... Castrol klausiu, sako >>>>>>> tai jei originaliai castrol pilsto, tada castrol :D WTF? >>>>>>> >>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>>>>>> news:i3gm8n$4jb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> neverta. Pili tiesog normalia alyva, normaliu keitimo intervalu. >>>>>>>> "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> wrote in message >>>>>>>> news:i3gk7v$1nh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> http://insaid.lt/index.php?cid=86&category_id=72&p_id=103836 >>>>>>>>> >>>>>>>>> Ar verta pilt ta longlife ir keist kas 30kkm? >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> > >