Jei jau paie senesnius modelius kalba uzejo, negalit patart, kas pas mane 525d (120kw) negerai - kazkaip ant laisvu neperdaug daznais periodais jauciasi kad apsukos suplaukioja nezymiai ? "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message news:hvpsrs$dto$1@trimpas.omnitel.net... >o kurie 5er buvo ne dvivieciai ? nepamenu tokiu. > > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:hvpjdg$v26$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei F10 vietos tiek pat kiek E60 tai reishkia tai dar vienas dvivietis >> penktas :D nes kazhkodel man susidare ispudis kad E60'ame susodinti >> normalaus ugio zhmoniu y galine sedyne neymanoma nes koju ner kur deti... >> >> FX >> >> "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message >> news:hvocmo$1lc$1@trimpas.omnitel.net... >>> siadien testinau panasia - 525d F10. Automatas - pasaka. Variklis - >>> padoriai traukos ir greiti renka greitai. komfortas - normal settinge >>> minkstesne auto nei e60. viduje jauciasi kaip 7 klase medziagu ir >>> prietaiso skydelio prasme. vietos viduje vienodai kaip e60. pusantros >>> valandos pavazinejau ir nusprendziau, kad nekeisiu savo e60 - atrodo e60 >>> geriau (man), F10 toks nuobodus isspustas treciukas (nors viduje kaip 7 >>> pagal medziagas ir ivairius malonius mazmozius) >>> >>> >>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>> news:hvndti$jnm$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nedumino nes suodziu filtras pas ana stovi. >>>> -- >>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>> "Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message >>>> news:hvncp3$hsk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Abu atsakymai teisingi. >>>>> >>>>> Nedumijo: tikriausiai del to, kad nedaug spaude. >>>>> >>>>> Dar but idomu atsiliepimu apie toki auto, ypatingai apie varikli ir >>>>> greiciu deze >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hvnbs0$g95$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu tai TOKIOS mašinos dūmų pauostė, kaip dabar nepasigirt? >>>>>> >>>>>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >>>>>> news:hvnapm$edv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> demesio stoka ? >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>