Tema: Re: e39 - prietaisu skydelis
Autorius: triptronikas
Data: 2009-02-12 22:18:41
kiek zinau (ir pas mano ex E39) budavo tas pats ir pas daug E39 nutinka tas
pats...tiesiog bug'as...pravaziuoji keleta km arba kol bent jau siek tiek
isila variklis ir salonas, isjungi varikli, ijungi ir viskas chiki :)))
P.S. man taip nutikdavo, kai kieme budavo -20 ir zemiau...nezinau, nebent
pas tave visa laika taip....
Saugikliai yra bardacioke, taip pat virsh akumo (bagazinej) ir po galine
sedyne.