Gal tiesiog nesusipratimas ivyko, man tai perkant is vln krastos jokiu problemu niekad nebuvo. Apie kauna nenoriu net kalbet "Giedriusf" <giedriusf.nereik@gmail.comun> wrote in message news:7ou7v5dnhifk430812oidv8fq6tnadkm6t@4ax.com... > On Wed, 19 May 2010 16:01:29 +0300, "Jaegermeister" > <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote: > > > > Reiskia randomu nuskuismint bando :) Cia siaip kaune. Ir sst > vairuotojas kazkaip nebuvo suzavetas kai reikia vezt krastos prekes. > > Nors puslapis, uzsakymai, apmokejimai etc - dziugina. bet ta padjobke > su pristatymo kaina kazkaip susiko reikala. > >>Uzsisakinejau is ju Iphono adapteri E63'iam- atveze Skubios Siuntos kita >>diena, jokiu problemu nekilo, adapteris veikia. >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >>"Giedriusf" <giedriusf.nereik@gmail.comun> wrote in message >>news:g967v5lqnc348aj2v3qs86biglvskdvoa8@4ax.com... >>> istorija - uzsakiau detale internetu. Pazadejo atvezt per 2 dienas, >>> jei netures sandely - per 8. Siandien atveze. Praejo 11 dienu. tas dar >>> butu nieko, bet atvezes vairuotojas is samdomos firmos sako - turesit >>> sumoket 18 ltl uz pristatyma. Nors internete skelbiasi kad nemokamai >>> pristato. tada jau skamnbinau i krasta klaust uz ka moket. Prasnekejom >>> 8 minutes - tai jis uzsakymo neranda, tai dar kazka bando issiaiskint. >>> Galu gale sako - duok rageli vairuotojui. padaviau, tas pasnekejio, >>> siuntinuka atidave. veikejas is krastos su manim nebesnekejo - padejo >>> rageli. Vairuotojas kur atveze siuntini po to sake - jei jau matau kad >>> siuntinukas is krastos - zinau kad reiks laukt, nes bus nesklandumu, >>> visada bando prigaut ir paimt pinigu uz pristatyma. Tai va - neduokit >>> :) >>> .p.s. sita visa rasliava norejau pasigirti kad turiu beveik nauja bmw, >>> 99 gamybos. >>