Na taip, po pirkimo buvo pakeistos tik kalades, o diskai - ne. Dabar teko pakeist ta, kas buvo nekeista pradzioj. Taip kad patarimas - po pirkimo jei lendi i stabdzius - keisk ir kalades ir diskus, da kaip TZ nuorodoj parasyta - restauruot cilindriukus ar net, jei yra galimybe - det didesnius diskus ir suportus jiems. OwnershipCost dabar: 26376km, sukista 5356Lt, supilta 1588ltr, per 283 dienas. Is to sukisimo didesni 1220 ziemine padangos, 970 felgems, va vakar stabdziai ir paduska variklio 1380; Tokios tai kainos - taip kad bmw yra auto su pigiu islaikymu. "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:hqh7nk$i62$1@trimpas.omnitel.net... > Tavo Ownership Cost kalkuliacija kazkada cia imesta buvo itartinai maza. > Va dabar turi pasekmes. > > > > > > > "Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message > news:hqh5cs$eie$1@trimpas.omnitel.net... >> La, >> Stabdat dreba auto, kuom stipriau stabdi spaudi - tuom stipriau dreba, >> stabdant prie mazesnio greicio - nieko nesijaucia. Kartai stipriau >> kartais silpniau dreba. Vairas ir dreba - taip sukaliojas kairen-desnen. >> Kazkada buvo su rankiniu - greiciau vaziuojant patrauki - dreba auto, po >> to nustojo - gal su tuom kas surista? >> Kas gali but? Stabdziai, padangos, amortikai? >> >> Atidaviau remontui i warsztata, laukiu diagnozes is ten. Prasiau dar >> variklio pagalves paziuret - atidarius kapota daug dreba variklis, ant >> laisvu uz barankos sedint jaucias vibracijos. Ka dar galima but >> suziuret, kad ilgesni laika viskas ramu butu? >> >> >> >> >> > >