e34 buvo priekiniai uzkepe nors ir daznai naudojami sukosi vis leciau, opelyje galinis. subarike galinis, neone priekinis, mazdoj galinis. Sprendziama ardymo budu isvalant viska iki blizgesio ir gausiai sutepant pvz po ranka papuole litol24, grafitinis gal geriau.. Per visas eksploatacijas nebeuzkepdavo. Su galiniais biski sunkiau nes yra reduktoriu su uzkniedytu dangteliu. BMW galinio neteko tai nzn kaip ten padaryta. "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:hp47nu$mn3$1@trimpas.omnitel.net... > Yra apsauga, nieks nesuges. > Jei neprasuki atidares, tai nzn kas gali padet. > Beje wd pats blogiausias variantas, ka galejai padaryt. > > > "Interested" <z@none.lt> parašė naujienų > news:hp46ar$juf$1@trimpas.omnitel.net... >> Kad jau atidaręs langą ir už valytuvo paėmęs neprasuku, bijau nulaužti. >> Kad dar kas nebūt sugedę, nes jungiau, nepastebėjęs. >> >> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> parašė naujienų >> news:hp458q$htn$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pas mane tas pats. Cia po tu plovimu aukshtu slegiu. >>> Vis lechiau ir lechiau judedavo, kol neseniai jau sustodavo beveik >>> per vidury. Bishky padejo paprasta mashinine alyva. Tiesiog is virsaus >>> pripyliau ir acidares tik stikla prasukiojau, bet norint normaliai >>> padaryt, reiks kazka isardyt. >> >> >