kaune tarpines is sandelio per 20min nesugeba atnest. Po 20min pasako - sandelininkas musu isejes. "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message news:hme63l$e19$1@trimpas.omnitel.net... > kaune turejau reikalu 2 kartus. > Abu kartus buvo absurdiskai baisu, neskaitant to net, kad yra pazystamu > aukstesniam lygmeni vilniuj... > Nesuprantu ten visai jima is gatves ziopli vadybininku ir moka 600lt/men > ar kaip..? > Nes kai vienas uzsakymo nesugeba suvest per puse valandos, (tuo labiau > atnestas ir paduotas lapas su detaliu kodais kurios reikalingos ir pats > isirinkau), kitas vapse absurdus pasakoja ir gincijasi sokinedamas i akis > klientui, nu tai kazkaip nuomone ziauroka... > > "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message > news:hmc9td$75i$1@trimpas.omnitel.net... >> zinau, kad varymo ant krastos yra kruvos, etc. atsiliepimai teigiami >> kol kas tik is toxio. >> >> bet... nu negi tikrai TAIP blogai?? galvoju keisti mashina ir kol kas >> dar daug "ishsiaiskinimo, kas drasko shikna ir ko is tiesu", bet >> supratus, kad gal SUV ar sport coupe ir nereikia, tai visai galvoju >> arba apie XF nauja + aisku reikia penktuka prasitestuoti butinai. tai >> vat ir klausimas >> >> tai vat ir klausimas - experiencai kaip kad turejo Martis ar panashus >> labai welcome sitam treade. Ar tikrai del krastos aptarnavimo lygio >> neverta pirkti naujo bmw? >> >> >> mielai likciau su leksusu, nes vat kas jau, bet kiekvienas vaziavimas i >> ju servisus yra realiai malonumas (paskutinis pvz. - radijos mygtukas >> vienas giliau ilindo, tai pakeite pagal garantija visa bloka (7K litu) >> + PATYS PASIULE ir pakeite ratlankius i naujus pagal garantija, nes ant >> anu buvo pusleliu keletas). Taip kad expectationai auksti. bet kad pas >> leksusa nera ka imt uz ±200K. IS-F man nereikia, GS - senas, RX'as >> naujas ne taip dziugina, kad tiek isleist. >>