Na tokia trumpa gyvenimiska istorija: Pirkau nauja is salono 2007 m.. Garantinio laikotarpio metu, vis uzsidegdavo pranesimas, kad nedega desine stabdziu lempute. Nors ji realiai tai dege. Tai vis ismesdavo pranesima, tai neismesdavo. Susakiau problema krastai, bet kadangi problema buvo nepastovi, tai nieks nieko negalejo pasakyti. Nu cia dar suprantama. Baigesi garantinis, dabar pranesimas dega pastoviai, nors lempos veikia. Galvoju xiernia, reik paciam pasidometi. Na ir uzklausiau dedes interneto apie problema. Pasirodo ji jau seniai zinoma, skamba visas internetas. Susiradau pats net ir service biuleteni, kur aiskiai ivardinta problema, brokas ir ka reikia daryti. Biuletenio data 2008 m. kovas ar tai balandis, o man problema prasidejo 2009 metais, dar esant garantiniam. Tai vat toks poziuris krastos I kliento problemas. Dabar, kai problema jau tapo pastovi, nuvaziavau, sako garantinis jau baigesi, bet jie dar pagalvos ka daryti. Aisku, detale, kuria reikia keisti kainuoja 54 lt., bet pajeme paras biski, kad ble tylejo, neieskojo sprendimo, juk tokios masinos gal 2- 3 ant Lietuvos Krastos parduotos. Nors service biuletenis apima visus E92, gamintus iki 2008 m. pradzios. Mol pats klientas turi susiprast, susirast problemos sprendima, a jie dar pagalvos, kaip cia daryti. Naxui. Wo, ble issiliejau. Nezinau ar palengvejo. Martis "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:hl65ul$vk8$1@trimpas.omnitel.net... > taip. > > nes as nespjaunu i bala kad gali tekt nauja bemwa pirkt kazkada tai butu > idomu zinot. > > On 2010-02-13 14:19:31 +0200, Martis said: > >> galeciau dar pavaryt antireklamos, bet ar verta cia :) >> >> "Edgaras" <edgaras@inturbo.lt> wrote in message >> news:hl652q$v5l$1@trimpas.omnitel.net... >>> Žiauri antireklama >>> >>> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> parašė naujienų > >>> news:hl5u5r$q3i$1@trimpas.omnitel.net... >>>> http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12660003941265429489&sk=1 >>>> >>>> abudu obuoliai... >>>> >>>> del savo tarpusavio atsiskaitymu kencia klientas... ahujet > >