reiks pabandyti spusteleti stabbdy, kitaip kalbant reikia biskuti patempti rankini. Aciu kolegos uz komentarus. -- BMW 330Ci M Sportpaket II "Andrius" <andriusm_trinti@saikas.lt> wrote in message news:hktk7o$ko1$1@trimpas.omnitel.net... > Tai cia tas dif kur perduoda ratui kuris sukasi leciau didesni sukimo > mementa. Tarkim difas perduoda 2x kartu didesni sukimo momenta ratui kuris > nesisuka. Jie tu uzklimes kokiam smeli. Vienam ratui prasukti reikia > 100NM. kitam 200NM. Su paprastu diffu kasis vientas. Bet su tavo kasis > abudu vienodai. Bet jei vienas ratas pakeltas ora tai jam prasukti reikia > 0.001NM. 0.001NM x 2 gaunam 0.002NM. 0.002NM neuzteks kad pajudinti ta > rata is vietos. Bet jei paspaustum stabdi tada tikrai isvaziuotum. > > "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message > news:hkrvp8$h6b$1@trimpas.omnitel.net... >> Karocia zvengiau cia is to filmuko kur mb clk 63 amg black series >> buksuoja kai vienas ratas galinis ore pakibes, o kuris ant zemes likes >> net nebando vaziuoti (nesupratau veikimo blokuoto difo).Ogi ble pas mane >> su quaif LSD tas pat.Kas galit paaiskinti, chule taip yra? >> Kitaip kalbant gaunasi tas poats kaip ir su laisvu, sukasi tas ratas >> kuriam lengviau.....???????, nes buten toks ispudis susidare.Nors is >> kitos puses veikia jis puikiai, tai labai jauciasi ant pagerejusiuo >> pravazumo ir jau nekalbant apie sukibima ant sausos dangos ir.t.t. >> -- >> BMW 330Ci M Sportpaket II >> > > >