Tema: Re: Draugelis uzsiema
Autorius: FX
Data: 2009-02-11 16:10:44
Mane juokina noname'inis devaisas kuris bbs zhino ka ir kaip daro ir po
tokiu devaisu pajungimo finale reikia ieshkoti zhmogaus kuris neturi
draugeliu kuriems amerikonai rasho softa bet kuris turi GT1, OPS'a arba BMW
Scanner'i... ir tokiais atvejais jau joks Carsoftas nepades... realiai chia
ka tavo draugelis pardavineja ir yra Carsoftas tik bishki kitaip
pateiktas...

P.S. geriausia bavarishka diagnostika yra garazhe atsikimshti bavarishko
alaus ir prie garazho bavarishku deshru pasikepti bei pamedituoti prie
mashinos!

FX