Kai vienas is ju sugenda, isiles variklis netiketai uzgesta, po to sunkiai kuriasi. Kuo toliau, tuo dazniau taip atsitinka(neremontavus). Kai antras "pareina" - visiskai dingsta variklio trauka, ypac prie zemu apsuku, pasidaro bukas variklis.Cia taip buvo su 523. Pries 3-4 metus originalus kainavo ~200Lt. Ant kompo pastacius, sitos ligos ir karto matosi. M. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gmfn1o$hmj$1@trimpas.omnitel.net... > nu apie M43TU nu :). > > Paskaichiau dar ka pacanai uzh balos daro....pradedu po truputi > nusiteikinet naujam MAF'ui... > > -- > Dainius > > > "LabaiNeSpauda" <pyrmas_opelis@blabla.lt> wrote in message > news:gmfmha$h9b$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei tai bnv, turetu buti alkuninio kampo ir sukimosi greichio davikliai - >> 2 >> vnt. >> Apie kury kalbi? >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gmflr3$gl9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Bandau surast kodel kartais atleidus akseleratoriu apsukos krenta iki >>> 500 >>> ir variklis susipurto.....kaip ishsireishke padugne, vidinis >>> nepasitenkinimas pasieke riba :). >>> >>> Tuo paciu galima apipliusuot benzina >>> >>> -- >>> Dainius >>> >>> >> >>