tai gal katalizas? "Valius" <valius@aera.lt> wrote in message news:hheseo$npm$1@trimpas.omnitel.net... > negesta ji pas mane, zemas apsukas laiko ko puikiausiai > o kai pashyla ir dirba puse bb mazais bb skaiciuojant > ir kuriasi karshta is puse apsisukimo > > o traukos ner, toks jausmas kad kuras baigiasi > > > > "Memba of board" <bbd007@NOSPAMgmail.com> wrote in message > news:hhe0t7$a4m$1@trimpas.omnitel.net... >> skolinkis alkuninio veleno davikli, manau 99% jis, as puse metu vazinejau >> su juo sugedusiu, nebuvo traukos normalios, gesdavo ant laisvu, >> prakeikiau BNW kaip paskutini gaidi. Dabar vaziuoju - sirdis verkia (is >> dziaugsmo, visai kita masina). >> Va tep, brol. >> >> "Valius" <valius@aera.lt> wrote in message >> news:hhcjhm$l3l$1@trimpas.omnitel.net... >>> na per 40 000 km pirmas gedimas manau normalu >>> tik uzknisa kad nenustato kas >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:hhcih5$jhu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu tai BMW. Sugedo. Normalu. >>>> >>>> "Valius" <valius@aera.lt> wrote in message >>>> news:hhchj4$htu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> bredas kazkoks >>>>> dabar kuros siurblys tipo >>>>> >>>>> >>>>> "Valius" <valius@aera.lt> wrote in message >>>>> news:hhca3b$6rk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> pas mane siltas kuriasi is puse apsukimo >>>>>> ir padirbes variklis 60-80 % galingumo dar turi (cia tik nuojauta) >>>>>> >>>>>> EXHAUST-CAMSHAFT SENSOR pagrindine klaida >>>>>> ir dar kruva klaidu >>>>>> pakeiciau sensoriu dingo visos klaidos >>>>>> o masina kaip buvo taip ir liko >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>> news:hhc9fo$65q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> nu dar cia yra: >>>>>>> http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/328Ci-M52/LHD/N/1999/july/browse/engine/engine_block_mounting_parts/ >>>>>>> >>>>>>> Man ir buvo su panasiais simptomais. Ir uzkurti silta reikdavo >>>>>>> pasukti. Ir kaip sugesdavo, tada netraukdavo, sunkiai apsukas kele. >>>>>>> Tai nr18 buvo nudveses(zr.pries tai buvusi brezini). Bet INPA ir >>>>>>> rode butent ta. >>>>>>> >>>>>>> "Valius" <valius@aera.lt> wrote in message >>>>>>> news:hhc8vp$5ie$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> axujet, pas mane kompas rode nr.5 dacika >>>>>>>> ji ir pakeiciau >>>>>>>> >>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>> news:hhc8l0$55i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/328Ci-M52/LHD/N/1999/july/browse/engine/cylinder_head_vanos/ >>>>>>>>> 18, duociau pasibandyt, turiu pusiau veikianty, bet dainiushui >>>>>>>>> pazadejau :) >>>>>>>>> "Valius" <valius@aera.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:hhc7m8$47o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> cia apie kuri davikli kalba eina? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Memba of board" <bbd007@NOSPAMgmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:hhb9q0$klp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> man tai panasu i alkuninio veleno padeties davikli. >>>>>>>>>>> beda ta, kad ta klaida kazkaip nesugeba iskart nuskaityt, man >>>>>>>>>>> tik ant trecio kompo pajungimo parode ir tai tik padrocinus >>>>>>>>>>> uzvedima ir gaza paminkius. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Valius" <valius@aera.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:hhanha$137$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> auto 04/2000 E39 528i Touring M52 >>>>>>>>>>>> dingo trauka (spaudi gaza, bando kilt apsukos ir ishkart duobe, >>>>>>>>>>>> persijungus >>>>>>>>>>>> is automato i rankini dar galima vaziuot is bedos) >>>>>>>>>>>> uzsidege Check Engine lempute >>>>>>>>>>>> saltas motoras uzsikuria tik is 2 - 3 karto >>>>>>>>>>>> siltas is pirmo >>>>>>>>>>>> pashiles ant zenu apsuku dirba lygiai >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> pastacius ant kompo parodes ismetimo velenelio davikli >>>>>>>>>>>> pakeiciau davikli, kompas neberodo jokiu klaidu >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> o masina nesusitrarke?????? kompas nerodo jokiu klaidu >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> gal kas turit minciu >>>>>>>>>>>> ar kristolinis ritulis pas kanors pakurtas >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >> > >