Tema: Re: e38 3.0d termostatas
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-12-21 20:20:21
ten buvo mašina be termomovos

su termomova dar blogiau, uždengus radiatorių gali gautis taip, kad nepakaks 
karšto oro, kad ja sušildyt iki susikabinimo. Miške priekį užklijavus sniegu 
taip buvo atsitikę - varikliui jau oi kaip karšta, o movai px. Nudaužėm 
sniegą - iš karto ir mova susiprato



"all set" <allset@inbox.lt> wrote in message 
news:hgoc89$a8h$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu matai :) as irgi is savo patirties cia sneku. Siaip cia  as manau 
> (correct me if I am wrong), bet jeigu visa ausinimo sistema puikiai veikia 
> (tiek termomova, tiek pompa, ausinimo skyscio netruksta ir tt), tai tikrai 
> realu, kad neuzkais toj pacioj trasoj. Tavo atveju galejo buti kitu 
> veiksniu: termomova, lauko temperatura.
>
> Pamenu, kai su savo "super" kregzde vazinejau puse metu, net nezinodamas, 
> kad tokia kaip termomova turi buti. Ir tai vyko pavasari, silta ir kamsciu 
> buvo. Rodykle per viduri stovejo visa laika :)
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:hgm471$r00$1@trimpas.omnitel.net...
>> aš žinau, kad variklį keitę kai užsimiršę trasoj geležėlę užgulė
>>
>> "all set" <allset@inbox.lt> wrote in message 
>> news:hgjh4f$soj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Taip jau isejo, kad su ta nesamone trasoje vaziavau pernai, ziema 
>>> nemazus atstumus. Viskas kul. Rodykle atsistoja i viduri. Mieste 
>>> vazinejant daugiau vidurio irgi nelindo.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hgjffr$r73$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> dar labiau verta kur nors išlėkus į trasą ar atšilus orui pamiršt ta 
>>>> užkištą nesąmonę išimt!!!
>>>>
>>>> "all set" <allset@inbox.lt> wrote in message 
>>>> news:hgj9mj$lq3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> siaip ta mazesni is pradziu galima pakeisti. Jis lengviau prieinamas. 
>>>>> O jeigu nepades tada ir didiji.
>>>>>
>>>>> Tiesa, o masina ne is Italijos?
>>>>> Ir siaip kol nepakeistas, vertetu uzkist uz grotu kazka, kad salto oro 
>>>>> pro snerves nepatektu. Tai gal kazkiek pades kol ziema.
>>>>>
>>>>> "Vytautas" <vytaz@balticum-tv.lt> wrote in message 
>>>>> news:hgihes$m76$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Is bmwdalys.lt abu kazkur bus apie 170lt,kai krastoj vienas apie 
>>>>>> 170lt..Tai keisk abu iskart ir nereiks spelioti
>>>>>> "Vaidas Zlotkus" <vaidas@zlotkus.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hgi663$cbi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Jap, yra ir tas EGR.
>>>>>>>
>>>>>>> http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GE61&mospid=47510&btnr=11_2842&hg=11&fg=35
>>>>>>>
>>>>>>> Tai kazin kuris cia kaltas gali buti?
>>>>>>>
>>>>>>> Siaip atejus salciams labai letai masina syla, o vakar isvis teko is 
>>>>>>> Vilniaus i Panevezi vaziuoti, tai tik ties Ukmerge siltesni ora pust 
>>>>>>> pradejo :)
>>>>>>>
>>>>>>> Net sustojau paziureti, gal isvis variklio neausina, bet variklis 
>>>>>>> tai praktiskai saltas kai ledas buvo...
>>>>>>>
>>>>>>> v.
>>>>>>>
>>>>>>> Vytautas wrote:
>>>>>>>> Jis turejo omeny egr termostata,kuris bent e39 ejo 3.0d 
>>>>>>>> faceliftuose,kaip su e38 reiktu realoem paziureti
>>>>>>>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message 
>>>>>>>> news:hgi1sr$94m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> egr nera termostatas
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Ricardas" <rycka@gmail.nospam> wrote in message 
>>>>>>>>> news:hgi0sv$8hk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> antrasis (egr) ar ne nuo kazkuriu metu (2000-?) ?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "aras4ever" <xyi@zhopa.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:hgi0ne$8f6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> sitame modelyje yra du termostatai. Ir jai  turi tiesias rankas, 
>>>>>>>>>>> ir irankiu tai manau pasikeisi be problemu.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Vaidas Zlotkus" <vaidas@zlotkus.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:hggvkf$m79$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Ar sunkiai pasikeicia? Paciam garaze imanoma ta padaryti? :) 
>>>>>>>>>>>> Kaip priejimas? Ausinimo sistemos nuorinimas komplikuotas?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> v.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>