Tavo drauge GAYDYS. ka tu supranti, cia seimos laineris :P "FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:hgg3ml$q8r$1@trimpas.omnitel.net... > Shiaip jei nebutum durnas tai butum suprates ka norejau pasakyti, bet dlia > asobo tupych v tanke kartoju X5 + 3L = GAYDYS > > FX > > "Dichkis" <energetic@inbox.lt> wrote in message > news:hgfsei$eot$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai anot FX'o 3 litrai mataras, ne mataras... >> tas pats, kas 1,1 VW Polo. >> >> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >> news:hgfrik$dbs$1@trimpas.omnitel.net... >>> reiskias Nerijaus troike nevalina. :) >>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>> news:hgfr24$ck3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> uzhsidek budulishkas padangas ir 3-chia shaiba driftinsi! taigi >>>> buduliai su e30 325 burnoutus 3chiom shaibom daro, va kaip valina pas >>>> juos! :D >>>> >>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>> news:hgfqo8$c3r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu jeigu atvirai tai pvz ant e46-to 330ci ant sauso asfalto jegu >>>>> truksta driftui, nes driftinti II-a saiba neiseina, per daug gripo, ir >>>>> neuztenka jegu. Su m-ke jau II saiba eina slyst. >>>>> -- >>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>> "juodvarnis" <q@asd.lt> wrote in message >>>>> news:hgfq15$au9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> daugiau pavazinejes suprasi kad tikras smagumas yra sausas siltas >>>>>> asfaltas (cia su salyga kad tavo galu varomas automobilis turi arti >>>>>> 200 ar virs arkliu ir atjungta ASC) nes dabar man asmeniskai tai >>>>>> jokio malonumo, o kai asfaltu driftini vat cai tai kaifas!!! nes >>>>>> zinai kad reikalui esant gali greit sustoti ir pilnai valdai >>>>>> automobili, nes dabar tia kaip karve ant ledo... >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> meistronamai.lt >>>>>> supermoto.lt >>>>>> >>>>>> "Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hgdjtj$80l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> OK, isbandysim ir taip ir kitaip. >>>>>>> >>>>>>>>> neišsijungia ABS. Sprendžiant iš entuziastingo tono - geriau >>>>>>>>> neišjunginėk ir ASC :) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >