Vat ash irgi klausiu kas nusprende? Nes jei apie visishkai neracionalia mashina pradeda galvoti taip racionaliai... FX "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message news:hg81of$cb1$1@trimpas.omnitel.net... > nu vel tas pats. > o kas, jei ne marketingistai? > > > nebent tu manai, kad blokuotas difas kainuoja pigiau ar tiek pat kaip > neblokuotas. > > > > VNO > > > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:hg81fr$buo$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai kad begiu dezhe niekaip nesusijusi su tuo ar vienas ar du varantieji >> ratai pas Z4'a :) O tai chia marketingistai nusprende, kad niekam >> blokiruotes nereikia? :D >> >> FX >> >> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message >> news:hg8197$bls$1@trimpas.omnitel.net... >>> tu i sasli nenuvaziuok. >>> >>> jei pavaru deze leidzia varyti tik viena rata, tai kodel ne? >>> sprendziant is to, akd defaulte nera blokuoto difo, yra tik viena >>> atsakymas - niekam to bloko ir nereikia. >>> >>> >>> VNO >>> >>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>> news:hg80e0$abo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kad visi pirktu nauja Z4 M kurio nera ir pati BMW kompanija pasake, kad >>>> nebus? :DDD dabar ishkarto aishku pasidare :DDD >>>> >>>> FX >>>> >>>> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message >>>> news:hg8071$a08$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai logishkai mastyk. >>>>> kodel nera dveju varomu ratu, pagalvok. >>>>> >>>>> man tai tik vienas variantas galvoje: didina gaminio kaina, o saugumas >>>>> leidzia tureti ir viena varoma rata. >>>>> >>>>> >>>>> VNO >>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>> news:hg7vkl$95j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ash nezhinau variantu bet ir aklai nesakau kad tai marketingistu >>>>>> sprendimas >>>>>> nes ash nedirbu BMW AG, o tu??? VNO o marketingistai nusprende, kad >>>>>> turi >>>>>> buti tik vienas varomasis ratas ir, kad jy reikia varyti cielais >>>>>> 340AG??? >>>>>> :D >>>>>> >>>>>> FX >>>> >>