p.s. saugiklis choke'o geras, laidas pajungtas. "Tomas" <t.s@takas.ltu> parašė naujienų pranešime:heje46$lo3$1@trimpas.omnitel.net... > Koks karbas reiktu paziuret, pagal realoem AT Carburetor. Bet apsukos > varztu reguliuojasi, kazin ar bus su kompu. > Bet ne tame reikalas. Susiles dirba kaip uoga, ant tiek kiek ir sakai. > Tik po pastovejimo ilgesnio apsukos nesusikelia taip kaip priklausytu su > padsosu. Buvau nuemes ta kule padsoso, antifryzas praeina, bimetaline > spyruokle vaiksto (beje idomu pastatant atgal ja ant itempimo ar ant > laisvumo palikt), sklende uzdaryta, bet vistiek nesukelia apsuku. > Nesuprantu, jei sklende uzdaryta, gi neturetu oro gaut daug. > > "DeViL" <qwerty@qwerty.lt> parašė naujienų > pranešime:hej6q1$a01$1@trimpas.omnitel.net... >> Turetu ir ant 750rpm veikti variklis, zvekes tvarkingos? >> O koks karbas? Budavo karbu su kompu, tai ju reguliuoti nereikejo. >> Pierburg ar Solex pas tave? >> >> >> "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message >> news:heipmk$l7a$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2L, karbas, kaip ten pas juos su misinio riebumo reguliavimu? Padsoso >>> nera, po nakties pvz. uzkurus reikia minute kokia palaikyt koja ant >>> pedalo, paskui jau burbia pats. Kitaip dusta iskart. >>> >> >> > >