šiaip tai pas turbiną būna dvi būsenos - zajabys veikia arba pyzda hujarina tepalą lauk. Na, dar labai retai būna, kad pavažinėjus be oro filtro nuxujarinama sparnuotė, bet tada ne tik turbinoj bėdos būna... Visa kita - periferija, nėra ten ką tūkstančiais taisyt "aras4ever" <xyi@zhopa.com> wrote in message news:he02pm$qhb$1@trimpas.omnitel.net... > as remontavau turbina e-38, bet kaskaip didelio skirtumo nepajutau.Kaina > mazdaug 1200 lt plius nuimt uzdet, tepalai, filtrai, alsuoklio butinai ir > tepalo . Masina pirkau su turbinos defektu ir man ji trauke pakankamai > gerai.Bet veliau pamatavus slegi nutariau susitvarkyt.Po remonto trauka > kaskiek pagerejo bet nezymiai. > > > > "c" <none@none.none> wrote in message > news:hdv2bv$72p$1@trimpas.omnitel.net... >> idomu turinciu tokiu auto saviinku nuomone :) >> >> "all set" <allset@inbox.lt> wrote in message >> news:hdv1mm$692$1@trimpas.omnitel.net... >>> sako, kad kai turbina neveik, tai vistiek gerai vaziuoja. bet kai >>> veikia, supranti, kad gali vaziuoti geriau :) >>> >>> "c" <none@none.none> wrote in message >>> news:hdv1l1$66f$1@trimpas.omnitel.net... >>>> sveiki, ar esate kas remontave turbina? >>>> kiek kainavo? >>>> ar vazevimas buvo kaip iki sugedimo, o gal geriau? >>>> ir apskritai kaip eksplotacija po to sekesi, buvo pamirsta ta problema? >>>> >>>> aciu labai uz ats >>>> >>> >>> >> >> > >