kažkokios panašios ZFo dėžės bene iki RollsRoyce buvo naudojamas O E38 - man ytarimas, kad iki 1996 buvo irgi kažkas panašaus, paskui jau penkiabėgės "Rokas" <xrokas@kis.lt> wrote in message news:hbs2jo$l2v$1@trimpas.omnitel.net... > o zinai ka nors apie E38 v12 greiciu deze? > > tiesa kad tokia pat ja montavo ir i kokius tai isteis prabangius modelius > > -- > > Rokas Ražanauskas > 867122453 Kaunas > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hbs19j$ikq$1@trimpas.omnitel.net... >>o ką ten pasakot? Normalus automatas, patvarus ir gerai veikiantis :). >> Aišku, keturios pavaros gal nėra optimalu dėl dinamikos ir kuro sąnaudų, >> bet >> visa kita puiku. >> >> "Rokas" <xrokas@kis.lt> wrote in message >> news:hbrtc6$c08$1@trimpas.omnitel.net... >>> papasakok daugiau apie ta deze >>> >>> -- >>> >>> Rokas Ražanauskas >>> 867122453 Kaunas >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:hbrspo$b19$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu tokiu pačiu būdu kaip tai daroma ir iki šiol. Hidrotransformatoriuje >>>> esančiu blokavimo mechanizmu. Jei tu apie tai, kad tais metais tokio >>>> "navaroto" nebuvo - tikrai buvo. Apskritai, ta keturbėgė dėžė >>>> veikė/veikia >>>> taip, kad daugumai šiuolaikinių iki to toli.... >>>> >>>> >>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >>>> news:hbrqjg$7p1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pas e32? kokiu budu? >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hbrmdr$nd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tikrai ne, nes jis yra blokuojamas. >>>>> >>>>>