nu tai ok, mazeja varikli tirntis. Reikia jam ir tepalo tada su mazesnem tepimo savybem. Nes pripylus per "gero", nuostolisu turim, jokio co2 sumazejimo. Nu gi sake cia dainiushas, apie mazda ir 0w20... "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:hag9dj$u2b$2@trimpas.omnitel.net... > On Tue, 06 Oct 2009 09:21:28 +0300, Ablasiejus wrote: > >> ar LL04 koks 0w30 tures geresnes tepimo savybes, uzu LL98 5w40? :) LL04 >> ir pan, siekima co2 mazinti, etc. Kiek geriau teps ta 500k km 3.0d tas >> Ll04, cia jau nenustatysi. > > Na, visi tie CO2 ir pan mazeja ne del graziu akiu, o todel kad mazeja > nuostoliai (trintis). > > Kas akivaizdu, kad geri tepalai zymiai geriau palaiko variklio svara. Jei > pilant visokius kroonoil variklis neretai buna apauges maurais, tai su > gerais tepalais jis viduje svarus kaip is fabriko. > >> Kazi, kas geriau, ar LL04 sitam motorui uzu 400l, ar Ll98/01, uzu 200lt, >> ir takrim vieno keitimas ties 20k km, o kito ties 15k km... Pas mus, >> LL04, lyginant su LL01, kaina mazdaug 2x skiriasi.. > > Vokieciuose kazkaip nepastebejau, zinoma lyginant adekvataus lygio > tepalus. Kainos plius minus tokios pacios. > > -- > Kittehs u must haz prioriteez! > U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? > U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned.