>> A kokios ten naujos idejos? Na tarkim visokios elektronikos prikista >> daugiau, o kas dar? Tai jei tokiu elektroniku nori - jamk koki prancuza >> su didele nuolaida, visokie rat u slegiai ir kitokie nereikalingi sh... > > Kaip kokybe siu abieju palygint? PVZ garso izoliacija - pas abu - > > jokio >>skirtumo. > > Siuolaikinesnis dizainas, ekonomiskesnis variklis, tobulesne vaziuole, > elektronika ir t.t. > Nu tiki, kad per 7 metus BMW paliko ta pati ar ka nors suprastino? :) > Pagal tave dar 7 atgal e36 irgi tas pats, panasios technologijos. Aga, man ir idomu - prasom vardinti tas naujas technologijas... Ypatingai domina vaziuokle - tobulesne? Bet ar patikimesne??? Dizainas - kiekvienam pagal skoni - o tas e91 - jau visai kitokio dizaino. > Jei svajone vazinet oldtaimeriu, karmos visokios, tas tai taip. > Yra posakis: > Perki sena BMW tik del to, kad neturi pinigu naujam/naujasniam.... Na - va man ir ydomu - kainos skirtumas yra nemazas, o kiek skiriasi kokybe/patikimumas/patogumas? Kazkaip turiu nuomone - kai ekanomika aukstam lygi ir dar kyla - t.y. tais metais kai e91 buvo gaminamas - pgrindinis gamintojo kriterijus yra ne naujos technologijos, ne patikimumas, o gamybos kastu mazinimas ir pelno didinimas, nuo ko nukencia kokybe, t.y. galima tada parduoti bet koki sh uz labai gera kaina, auto gaminamas tam kad tarnautu kelis metus - juk visiem aisku - kai yra pinigo ilgai masina nebus naudojama - greit bus pakeista nauja. > po triju metu yra pirmas savininko keitimas, dazniausias naujo auto > naudojimas yr 3 metai. > O anam jau tikrai ne vienas seimininkas. Teisybe - bmw duoda garantija 3 metams ir 100 tkm. Ydomu kiek vieno km kaina gaunas jei per tuos 3 metus nuvaziuoju 100 tkm. O tada tada palyginus nauja ir naudota - pinigo/komforto/morales/pasimaivymo atzvilgiu apsimoka moket daugiau uz nauja, ar neapsimoka. Styra