2.0d vertetu ziureti nuo 2001.09 (?) su 110kw. Dar naujesni turejo ir 6 begiu mechanine deze. Kas uzmiestyje tikrai smagu. 2000m neverta zeti, nes buvo ne tik 2001m faceliftas atliktas, bet apie 2001m pasiekite ir amortikai(pradejo det geresnius), gal surinkimas. Vairu normalesniu pasiule 2000.06. Nu, sedano/universalo priekis faceliftinio tikrai grazesnis(bent jau man) uz senaji. 3.0d Patobulintas ~2003, ten jau 150kw. 6begiu mechanine deze... Iki tol ejo 135kw. Is asmenines patirites, pastebejimu, 3.0d manau reiktu automato..2.0d mechanines. Bet 3.0d, nu nzn. Tepalu keitiams >500lt, vid.sanaudos nuo 8litru..ar cia dyzelis? Dyzelio vidutines sanaudios 6l turi buti. X, aka 4x4 nzn, cia gal specifiniai poreikiai. Ale bet kokiu atveju, nera pigus automobilis, jei nori tureti "gerai". Kaip tycia vakar permeciau autopliusa, nu ir neuzkliuvo ne vienas e46 universalas. Labai pasiulos nera...ir turek omeny, kad ten tik pavadinimas universalas, vietos jame cystai nera, nei vidui, nei bagazinej, nei kur kitur. "speed" <someone@somewhere.eu> wrote in message news:h8srlg$rq2$1@trimpas.omnitel.net... > la, > > Domina 3-ios serijos karutis taip kazkur ~2001 metu. Cia E46 ar suklydau > (as ne bmw fanas... dar, todel nezinau)? Ka is dyzeliu galima rinktis? 2 > ar 3 litru? Gal tie varikliai turi kazkokiu niuansu, kuriuos renkantis > auto vertetu zinoti? Universalo kebulas pas bmw vadinamas touringu ane? > Skelbimuose kartais aptinkami variantai su 4x4. Cia blefas? Kazkaip > isivaizdavau, kad visus varomus turi tik X serija... > > aciu uz objektyvias nuomones beigi nuorodas visokias i naudinga info (ne > nx) > speed