As nebeturiu ne vieno jau gal 5-6 metai. Siaip kad nelabai jie rudydavo, e34 irgi neblogi rudijimo poziuriu, nezinau kaip naujesni penktukai, bet ju atsparumas rudijimui tikrai gerenis nei e36. Senos troikes man atrodo taip nerudydavo, nors tiesa, neturejau senos (e30), o ir sita dar nesurudijo, tik labai daug rudziu zidiniu palei bagazines dangti, bei kur pazeisti dazai. -- vyt/ /e 36 318 tds caravan. "Igaliotinis" <trax@zgblu.tg> wrote in message news:h8idsf$7qr$1@trimpas.omnitel.net... >o kaip tavo prieshtvaniniai e28 nesurudyja? > > -- > > There's no place like 127.0.0.1 > > > "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message > news:h8i0vb$ugk$1@trimpas.omnitel.net... >> ne del svarumo reikia kest, o del tepalo filtro uzsikisimo, priklausomai >> nuo konstrukcijos ir dydzio rida. 25 tkm nieko cia ziauraus, jei tepalai >> sintetiniai. Del brangiu tepalu sakyciau nereik eit is proto jei masina >> nenaudojama autoraliui, vistiek sitas variklis laikys ilgiau nei kebulas >> (nebent nuvaziuoji per metus 150 000 km) nes variklis be bedu atlaiko su >> vidutiniais tepalais milijona, o kebulas po 5 metu surudis. >> >> -- >> vyt/ /e 36 318 tds caravan. >> >> >> "padugne" <padugne@pocket.thing> wrote in message >> news:h88otl$u0p$1@trimpas.omnitel.net... >>> At 09 Sep 2009 20:29:54 +0300 Dainiushas wrote: >>>> mano kashikas siulo keist kad 25kkm. Skaitau zhiauru, keichiu kas 15 >>>> >>> 6cyl taskosi daug tepalo, todel 25tkm visai realu. pvz mani variklis >>> svarus kaip naujas. >> >> > >