Kaip jis gali nebarsket, zinoma barska :)) Bet kol kas kazkodel px :) Siaip aisku bijau, kad gali nubyret kazkas i varikli, bet kol kas tfu tfu... Beje, nera pas tave ir G.S. tokio bajerio, kad vaziuoji lygiu keliu, apsukos 1500-2000, paspaudi gaza iki puses, masina taip keistai trukteli ir "sauna" i prieki, lyg antrasis kvepavimas atsirastu. Man tas truktelejimas ziauriai nepatinka. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h8nm1f$t2s$1@trimpas.omnitel.net... > shiaip reikia jaust skirtuma. Kur kazhkam paeme ir sugedo, o kur genda > masishkai pradedant turbut taip 100kkm rida. Gi rashiau, pilnas internetas > apie tai. Va, mano gatavas, GS keite jau, reikia palaukt Alexander gal > parashys, ar nebarshka pas ji. Tikrai visuose B5 genda turbinos prie > 100kkm? Kazhkaip nepastebejau. > > -- > Dainius > > > "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message > news:h8nlnt$sha$1@trimpas.omnitel.net... >> As negalvoju, tiesiog turiu sveika prota, kad suvokti, jog net pagal >> tikimybes teorija siuolaikiskos masinos negali negesti. Tai kas cia >> tokio. >> P.S. apie turbina - tai buvo b5 pvz., skes, galim laikyti tai eiline >> vag`o zhopa? >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:h8nkvk$r7p$1@trimpas.omnitel.net... >>> ir tu galvoji, kad turbina kas 100kkm normalu? Man vat shviechiasi, kad >>> ana turi laikyt tiek kiek mashina. >>> >>> Btw, vazhineja oubi nuo 1991m su kintamo ilgio isiubimais. Ir nieko, >>> nesigirdi, kad tai keltu problemas, nebent dujos sprogsta kam.... >> >> > >