http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/525tds-M51/RHD/M/1998/june/browse/fuel_preparation_system/control_units_diesel/ pabandyk išsiaiškint kur Nr. 1 stovi. Sekant logika, jei stovi tarp aukšto slėgio siurblio ir bako - vadinas slėgis turi būti, o jį turi sukelt siurblys bake. Kas greičiausia kad taip ir yra nes, kaip prie jo parašyta 250KPA. Pas 530d, nepamenu kažkas 250-280 reikšmės buvo nuskanavus. Dėl visa pikta išsikelk vairuotojo sėdynę ir patikrink ar nėra siurblio ir ten. Nors pagal piešinukus peržiūrėjus tai nerodo kad būtų. NoNamE rašė: > tame ir esme, kad esu ji restauravęs. Įjungus degimą burzgia. > Bet ar jis stume dyzeli link variklio ar tik partraukia salera is bako i > rezervuara? > T.y kokia jo misija ir vizija būnant tame bake? > > P.S. pas mane tik vienas siurbliukas ... greičiausiai. > > > LabaiNeSpauda rašė: >> Jei kaune, tai abu siurbli restauruoja uz 300-400 litų taikos pr. prie >> reno sunkvezimiu serviso. >> > > >