Tema: Re: Nėra spaudimo priekinio stiklo keleivio pusės langų apiplovimo purkštukuose
Autorius: Įtariu_BITES
Data: 2009-02-02 10:06:10
pas mane panasiai buvo, tai buvo tie vožtuvėliai, kur prieš purkštukus yra
pasikišę, ir vanduo atbėgęs iki jų ištekėdavo pro apsaugine vožtuvėlio
skylutę. tai paėmiau ir išmečiau nafik išvis tuos vožtuvėlius. dar bandyk
purkštukus pravalyti. labai gerai jie krapštosi su troselio kokio tai
gyslele viena. plona ji ir pakankamai tvirta.