Tema: Re: Nuo kur E39 greicio parodymus jama?
Autorius: TZ
Data: 2009-01-30 08:37:45
pas mane šiuo metu irgi priekinį dešinį rodo.
tai žiūrinėju iš kur čia nupirkt kokį.

o ABS blokas restauruojamas ~200-300Lt kaip surasi.

iš esmės per daug metų šaltapaikė gaunasi ir reikia perlituot kontaktus.
Kaune vienas už McDonald'o remontavo ten kažkoks meistras yra.
Dar prie žemkės ten kur dyzelius tvarko, kažkur šalia ir elektrą tvarko.

jei Vilniuj:
aldis
Miestas: Vilnius
Naujų ABS daviklių kainos gana didelės, iš šroto be garantijų. Jei ABS
daviklio bėda - sugebėsiu išimti neveikiantį ABS daviklį nesugadintą
restauruosiu, duosiu jam 1 metų garantija . Nesugebėsiu sveiko išimti,
įstatysiu savos gamybos universalų, kuris ne blogesnis už originalą ir
taip pat duosiu 1 metų garantiją. Jei norite padarysiu ABS padarysiu ABS
sistemos diagnostiką - rasiu ABS ar davikliai ar kt.
Aldis 8 687 13967