Tema: Re: Paaiskinkit del sio pasiulymo
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-01-28 22:54:38
ne, nes nemachiau reikalo uzh +34 arklius primoket 10klt - imo tie manishkiai 143 mieste yra visishkai optimalus variantas (mases\arkliu atzhvilgiu).
Ash rinkausi tarp 118i ir 118d - dyzeli pasirinkau del ekonomishkumo ir zhymiai malonesnes traukos (torko)
Del vienintelio dalyko gailiuosi - kad neisidejau USB palaikymo ir geresnes muzikos (zhmona del shito labai dzhiaugiasi:)... USB - na, visgi zhymiai patogiau nei aux\in'as mp3 playeris nudusta, reikia papildomo laido, nebegali valdyt nuo vairo reikia spaudinet ji... O garsas - taip, kaip gamykline aparatura shita yra nereali, ale su mano ishkrypusiu muzikiniu skoniu man truksta:)
Del visko kito - patenkintas nerealiai