Tema: Re: Ir vel bmw...
Autorius: Tomas
Data: 2009-01-27 17:58:26
Nu ash ir nesakau kad visi vienodi, esu viena kita ir perciupinejes
nuodugniai, yra skirtumas, ir net plika akim pastebimas.
Bet vat shitas atvejis kaip tik ir yra ish tos serijos "kai kali i siena ant
150" mano manymu.
Tai visai ne tas pats, kai mieste smulku crashiuka padaro koks 5 bmw su
kokia mazha japashke, kurio metu ish pastarosios trecdalio mashinos nelieka,
o bmw tik apibraizho. Man ir paciam yra teke sudalyvaut tokiuose, japonu
naudai nieko pasakyt neturiu.. :)
Aj, bendrai tai, mano nuomone - tie visi kebulo stiprumai  - jie iki
kazhkurios ribos tik. Miesto salygomis, miesto greiciais - ok, kai kurie
modeliai stipresni. Uzhmynus ant tapkes - visi lygus pasidaro.