jei siurblys - tai jis ten toks gan jautrus yra. Dar toks buvo pas Audi/VW 2.5tdi V6. Berods slegi daro iki 1600bar.....ir pilnas elektronikos. Paprastai, jei jau pradeda grybaut, gero nelauk, ilgai negyvens. Bet, trauka galejo dinginet ne tik del siurblio. Diagnostika reikia jungt, turi but like klaidos. TUREJO but like.... -- Dainius "Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message news:h45253$esi$1@trimpas.omnitel.net... > Taij dabar tada kazkaip reiktu uzdaryt sita tema ir reziumuot viska: > 1. Problema - elektronikoj ir/ar siurblyje ir/ar oro srauto mtuokleje, > t.y. ne del blogai uzdaryto kapoto - gaila ner kaip atlikt experimento ir > tai patikrinti (gal kas gali paexperimentuot?), > 2. Problemos sprendimas - remontas, taciau nera kas sutvarkytu kad gerai > viskas veiktu po tvarkymo, t.y. problema neissprendziama. > 3. Dar tada klausimas - jei ten kazkokia chrenova konstrukcija, kad > nusoka siurblio kampas - tai gal tai yra gamyklinis neisdirbimas, ir jokis > remontas nepades - paprasciausiai tai gali laikas nuo laiko pasikartoti, > nepriklausomai nuo to ar suremontuosi, ar neremontuosi ??? > 4. Ir dar klausimas - kas ta bede esat susitvarkes, kur tvarkyta ir kiek > kastavo? > > > Styra > >