na parasiau kaip buvo saskaitoj: Abieju cilindru galvutes dangteliu tarpiniu keitimas: 25 vienetai Tarpiniu komplektas. 31-39 dangtelio: 2 vienetai "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:h301ig$lar$1@trimpas.omnitel.net... > sorry nelabai ka supratau. pakeitei abieju dangteliu tarpines? > > "Aistis Zen" <aistiszen@ymail.com> wrote in message > news:h3015c$ksk$1@trimpas.omnitel.net... >> Abieju cilindru galvutes dangteliu tarpiniu keitimas: 25 >> tarpiniu komplektas. 31-39 dangtelio: 2 >> >> >> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >> news:h2vtd1$g30$1@trimpas.omnitel.net... >>> kokios tarpines pakeistos? ysiurbimo kolektoriaus tarpine keitei? ji >>> megsta leakinti del to ant shalto gali purtytis, kai pashyla bishky, >>> pradeda veikt l.zondai ir susitvarko laisvos. >>> >>> "Aistis Zen" <aistiszen@ymail.com> wrote in message >>> news:h2vi0g$1df$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Saltas (po nakties) uzkurus sunkiai laiko apsukas, smirda benzu, >>>> kartais girdis toks metalinis taukstelejimas. Su pazistamu primetem: >>>> neveikia cilindras koks ar pora.. Pakeistos tarpines, zvakes, velenelio >>>> dachikas ir pravalytas kazkoks laisvu apsuku shudas krastoj. Kompas >>>> problemu nerodo. Po minutes viskas idealiai, skirtingai nei su >>>> vanosais - trauka yra, vaziuojant jokiu durniavimu. Tik uzkurus salta >>>> beda. >>>> >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:h2vhiq$ls$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>o kas per bedos? Mano 1.8 del zhvakiu ir laidu durniavo. >>>>> >>>>> -- >>>>> Dainius >>>>> >>>>> >>>>> "Aistis Zen" <aistiszen@ymail.com> wrote in message >>>>> news:h2vdtc$q90$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> laba, >>>>>> >>>>>> as cia vis bandau atkast salto variklio bedas M62B35 varikliui. Tai >>>>>> su salyga, kad jis iskeptas buvo priesh 1999'us metus, ten turetu >>>>>> nebut VANOS sistemos? O kas buvo priesh ja? Krastoj lyg ir kazkoki >>>>>> laisvu apsuku reikala praplove, bet tas ryskiai nepadejo... ieskaus >>>>>> pats dabar galu :-/ >>>>>> >>>>>> aciu, >>>>>> Aistis >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >>> >> > > >