Buvo traininge recently, ir knisa proto. Speju marketingas. "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:h1b016$bu1$1@trimpas.omnitel.net... > nu matai jis taip sake ne del to kad ratlanki parduoti norejo. Siaip tai > diskusija buvo istiesu apie konkret OZ superlegeras, nes jie ale tipo > tusciaviduriai kazkaip su standumo briaunom, ir ale juos tiesinant > sugriaunama ju struktura bla bla bla, nu ir ale kazkaip tai liecia tai > visus ratlankius.:))) > -- > BMW 330Ci M paket > "Sultinys" <sultys@one.lt> wrote in message > news:h1avc7$au9$1@trimpas.omnitel.net... >> :) >> aisku del ko taip sako >> >> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >> news:h1au0o$8ec$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai kas be ko, kad esu tiesines tuos ratlankius, ir ne tik tuos, bet >>> kalba ne apie tai. Pagal gamintojus ratlankiu kaip is tiesu yra, ar jie >>> gali buti tiesinami ar visgi turetu buti keiciami, nu kalbu apie tai >>> kaip deklaruoja tai ratlankiu gamintojai, nes diskusija kilo del to kad >>> ale diriko draugelis uzsiima siuo bisniu (ratlankiu pardavimu) >>> latvijoje, ir anot jo pvz supisus(sulankscius) ratlanki jis turi buti >>> keiciamas, o ne tiesinamas.Tai va sakau kad mano nuomone nesamone. >>> -- >>> BMW 330Ci M paket >>> "maRuX" <m.lukaseviciusNOSPAM@gmail.com> wrote in message >>> news:h1as3h$4kf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o tai ne pats dar sakes esi kai su E36 vazinejai, jog turejai RIAL tai >>>>per sezona du kartus tiesint vaziuodavai? >>>> >>>> aisku kad galima >>>> mano nuomone geriau su teisingai suvirintu ratlankiu nei su kitaiska >>>> padjobke lakstyti >>>> >>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>> news:h1arle$3q5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sveiki, >>>>> >>>>> biski su diriku susigincyjau, ir ieskau tiesos. kaip yra is tikruju su >>>>> lietais ratlankiais, ar galima juos tiesinti visgi jeigu ziureti pagal >>>>> "teisingas" eksplotavimo taisykles ar ne?, ar supistus (sulenkus) >>>>> iskarto keisti i naujus. >>>>> -- >>>>> BMW 330Ci M paket >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >