Na tai ok. "FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:gujtro$gb7$1@trimpas.omnitel.net... > Tuti lenktynes yra su posukiais ir t.t. o chia yra bybynis mieravimasis > pas ka 335'as ilgesnis... > > -- > FX > > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gujmj2$54q$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu tai organizuojam lenktynes. Paziuresime. Mano nuomone pagrista tuom, >> kad e92m3 vairuotajas sake, kad iki 160-180 ta mke laikosi, o standartine >> is karto pasiduoda. >> >> >> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >> news:gujlt6$3tj$1@trimpas.omnitel.net... >>> kas bus kai tavo draugelio tas m3 apdes ta tiurlinta? Ka tada reiks >>> tuciui sakyt? :) speju, eilini karta cia nusisnekama..bus kaip su 335i >>> +400ag, m3 per kelis korpusus gaus, etc/bbd... >>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>> news:gujlhl$37o$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ble reikia sustatyti salia sita m3 pries mano draugelio pilnai stock, >>>> nes nieko cia nematau stebuklingo pas ji, sprendziant pagal tai kaip >>>> gavo nuo e92 m3 tai vaziuoja labai jau panasiai i draugelio m3. >>>> -- >>>> BMW 330Ci M paket >>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gujk0u$9o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Taspats krapstytas m3. Nelabai ten lyginti imanoma su standartiniu m3 >>>>> ji. Bicas su juo ~315km/h vaziavo. >>>>> >>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>> news:guiv5q$qlc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> :), nu pagal taip kaip m3 tolsta tai suprantu kad golfas vaziuoja >>>>>> panasiai kaip mano 330.:) >>>>>> -- >>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>> news:guiu3s$p51$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=3ucRMSQAqcU&feature=channel >>>>>>> sakei, kad tavo kaip m3 vaziuoja, tiesiai :) >>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:guhvar$4jm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=RyBeprUcc1s&fmt=18 >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >