Tema: Re: krastos testas del km
Autorius: FX
Data: 2009-05-15 08:56:21
Tautvydai ash toky testa nematydamas mashinos galiu uzh 50 lt. padaryti... 
ishrashau pazhyma su ekspertizes ishvadom!

P.S. manau krastoje pazhiurejo kilometrus sako o zajebis viskas o kad 
servisu daryta koks 30 kas 30kkm tai px...

-- 
FX


"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:guhmh7$pup$1@trimpas.omnitel.net...
> Temos pavadinimas ir pirmas postas ; ) Kaip tau kopijuoju pirma posta:
>
> Sumokejau 58 lt ir gavau acakyma:
> visu viduje esanciu bloku rida atitinka esancia skydelyje.
> Klaidu ar su tuom susijusiu perrasymo pozymiu nera.
> Aleliujabled.
>
>
> Tautvydas
>
> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
> news:gugjiu$23g$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kas yra krastos testas?
>>
>> -- 
>> FX
>>
>>
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gugjbp$1m9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sudinom nesudinom, bet krastos testa islaike.
>>>
>>> "Igaliotinis" <trax@zgblu.tg> wrote in message 
>>> news:gugdd7$m9i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tai cia tie kur po 150 ima? gi cia moliai shudinom rankom. matos pas 
>>>> kokius meistrus lankais.
>>>>
>>>> -- 
>>>>
>>>> There's no place like 127.0.0.1
>>>>
>>>>
>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gufhl6$tpg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> spidometras
>>>>> raktas
>>>>> LCM
>>>>>
>>>>> Man taip sake, tas kur tvarke. Cia lyg ir trys vietos? O gal cia kita 
>>>>> skaiciavimo sistema yra? Pavyzdziui kiti cia gali izvelgti 11.
>>>>>
>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>> news:gueclk$bqt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Taigi tada reikia keisti visas TRIS VIETAS (c) Tutis
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> FX
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message 
>>>>>> news:guec0u$aga$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>a tai pakeist spideometra ir kompa is dauzyto anglo su maza rida 
>>>>>>>labai brangu?
>>>>>>>
>>>>>>> -- 
>>>>>>> vyt/ /e 36 318 tds caravan.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:gucdfh$pqg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> nu tai ta pati situacija, kaip dabar su dickio. Kur prisijungimui 
>>>>>>>> reik kazkokio gudro laido uz brangiai etc. Kas zino/moka, kol kiti 
>>>>>>>> neismoko, ir ima babkes.
>>>>>>>> Nes tarkim, tuom pasakotu atveju(kazkas apie ~2005m), tas e60 buvo 
>>>>>>>> ~poros metu, su 260k km, padare ~50k km, krastoj tikrino etc...ir 
>>>>>>>> praejo kaip uz gera, tad atsukimas uz brangiai suveike.
>>>>>>>> Ir siaip, meistras rode, kaip ne viena e60 3.0d varikli 
>>>>>>>> surinko..variklis, dazniausiai bagazinej budavo...
>>>>>>>> "Delavoj" <investmz@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:gucd3u$pbk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> dabar 100eur e60:)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:gucapg$mbk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> vel zinias demonstruoji?
>>>>>>>>>> Mano meistras pasakojo, kad buvo tokie laikai, kai e60 atsukimas, 
>>>>>>>>>> kad krasta nematytu, buvo 1k euru..aisku, cia buvo savo laiku...
>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:guca7m$lkb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Tikrai pigiau kainuoja. Priklausomai nuo vietos 300-150lt.
>>>>>>>>>>> "Hollow" <SPAMhollow@elekta.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:guc9h3$kmn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>    o  kokia ta rida? Nors kas rimtai atsukineja, tas atsuka per 
>>>>>>>>>>>> visas vietas, ne viena atveji zinau, kai po atsukimo vare i 
>>>>>>>>>>>> Krasta ir nieko blogo nerado. Tik kainuoja ar tai 700lt, bet, 
>>>>>>>>>>>> matyt, apsimoka.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:guc97b$kbi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Sumokejau 58 lt ir gavau acakyma:
>>>>>>>>>>>>> visu viduje esanciu bloku rida atitinka esancia skydelyje.
>>>>>>>>>>>>> Klaidu ar su tuom susijusiu perrasymo pozymiu nera.
>>>>>>>>>>>>> Aleliujabled.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>