Jei geras generatorius itampos kritimas sujungus viska kas imanoma negali krisit zemiau 14V, ant laisvu kai viskas atjungta turi rodyti nuo 14,10-14,25. pvz pas mane e36 ant laisvu 14,18, viska sujungus 14,04 (ilgos sviesos, galinio stiklo sildymas, ir prikurke :)) "Ignasijus" <ignasijus@one.lt> wrote in message news:gsk770$v3n$1@trimpas.omnitel.net... > dar per pietus pamatavau, viska sujungiau, ant laisvu dabar rodo 13V, > isjungus 14V. Gal akumas > > -- > Ignasijus > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų > news:gsjui0$fcb$1@trimpas.omnitel.net... >> generatorius nelabai krauna..... >> >> -- >> Dainius >> >> >> "Ignasijus" <ignasijus@one.lt> wrote in message >> news:gsju8s$eso$1@trimpas.omnitel.net... >>> is po nakties, varikliui dirbant laisva eiga su ijungtu galinio lango >>> sildymu ir maksimaliu ventiliatoriaus greiciu itampa rode 11,9V. Pakelus >>> apsukas iki 2000, itampa pakildavo iki 12,9-13,1V. Isjungus sildyma ir >>> ventiliatoriu pastacius ant pirmos padeties, normaliai vaziuojant >>> (apsukos apie 2000) itampa laikesi apie 13,3V. Cia taip turi buti? ar >>> akumuliatorius ar generatorius baiginejasi? >>> Maisna e46, 330i. >>> >>> -- >>> Ignasijus