ash kazhkodel abejoju. tarkim paimkim 3.0d kuris vienas zhenkliausiai stimpanchiu ant aukshtu t.y. 135kw. jis turi 390Nm prie 1750 ir kadangi turi 184ag prie 4000rpm tai = 328Nm prie 4000rpm, t.y. tures 84% max torko. Paimkim dezhe kurios 1st gear 3.42, 2nd 2.21, tarkim turim ~2500rpm antra pavara ir paspaudzhiam dugna. Nekickdowninus turim max (nes prie 2500rpm vistiek bus shiek tiek mazhiau Nm nei prie 1750) 861.9Nm y kardana neatmetus transmisijos nuostoliu. Jei pakickdownina turim ~3900rpm, ~328Nm ant alkuninio ir 1122Nm y kardana neatmetus transmisijos nuostoliu. Taigi, pakickdowninus turim ~30% daugiau torko y ratus. Taipogi sukele abejoniu tavo minimas kickdowninimas prie 3800rpm. tarkim yra GM 5L40E automatine dezhe. jos pirma pavara 3.42, antra 2.21. kickdown antrai pavarai esant 3800rpm tikrai nedaro, nes jy padarius rpm'ai turetu but ~5900. esant trechiai pavarai ir paspaudus dugna prie 3800 rpm irgi kickdown nedaro nes rpmai butu ~5250 (trechios pavaros perdavimai 1.60). ketvirtai esant irgi nedaro, nes permetus y 3-chia butu 6000rpm. Manau nedaro net esant 5tai (5tos ratio 0.75 vs 4tos 1.00) nes permetus ishkart kaltu y ribotuva (5000rpm). Taigis kazhkaip abejoju ar bmw suklydo, greichiau suklydai tu. "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gslcal$jqd$1@trimpas.omnitel.net... > Tai paziurek standartines kreives. Suprasi, kad cia bmw suklydo. Veliau > sita klaida kiek zinau istaise. > > "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message > news:gsjh2t$r57$1@trimpas.omnitel.net... >> manau jei nechipintas dyzelis tai dezhes kompas suprogramuotas kad >> kickdowninus akseleruotusi greichiausiai. >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gsihmf$5jn$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ypac normalu kai kick down daro iki ~3800rpm ir bando sukti iki >>> redline..... >>> >>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>> news:gsihj6$5ee$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Viskas su tuo automatu tvarkoje. Normaliai vaziuoja, normaliai jungia >>>> begiu. Jokiu priekaistu. >>>> >>>> >>>> "G.S." <xx@xx.xx> wrote in message >>>> news:gsihfd$5ag$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>O kas tam automate nepatiko ? >>>>> >>>>>> As pries pirkadamas ta 330d pabandziau automata ir nusprendziau >>>>>> kitaip. >>>>>> >>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >>>>>> news:gsih6d$4s9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> nieks ir nesako kad baisu ar blogai. Jei tinka ir patinka, kodel >>>>>>> ne...tarkim, toks kaip tucio buvo su tais 6begiais..man jau >>>>>>> automatas geriau tadum... >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gsigju$41i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> kita vertus - draugui vag'o sheshiabege mechanika pagriuvo, du >>>>>>>> guoliai ir keli sinchronizatoriai 900Lt....plius dar nuimt idet. >>>>>>>> Tai ne taip ir baisu tie automatai :) >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> Dainius >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gsig5t$3ei$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> automatas, ar mechanika, jokio skirtumo kainoj, remonto..vienam >>>>>>>>> pavaru deze, >>>>>>>>> kitam didele tikimybe, kad smagratis ir sankaba.... >>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:gsig1e$386$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Jei automatas, tai gali netiketai subireti. Jei mechanine, tai >>>>>>>>>> gali tekti >>>>>>>>>> sankabos komplekta pirkti. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Neigiami igimti dalykai dyzeliui yra turbina, purskalai, >>>>>>>>>> siurblys, bei >>>>>>>>>> zinoma oro srauto matuokle. Galioja ir siam variantui. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "messiah" <info@info.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:gsifkt$2m2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> '02 metu. Kokiu didesniu negerumu eksploatacijoje galima tiketis >>>>>>>>>>> ? Kazhko >>>>>>>>>>> neigiamo igimto turi po kapotu ? nes visa kita daug mazh aisq. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Patikra shiuo atveju - tik diagnostika variklio ? Suzhinoti >>>>>>>>>>> realia rida >>>>>>>>>>> shansu turbut nera ? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Achiu. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> p.s. individual - tik interjero tam tikru atributu skirtumas ? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> >> >