Tema: Re: Tuti - pajuokavom ir baigta
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-04-20 21:11:06
kokiu tau irodymu? visi atsimena, as irgi atsimenu. ir visi gali
paliudyt. ir viskas blet, skaitau pilnai uztenka. nieko as cia
nesiruoshiu irodinet. cia tik myzniai kaip tu "neatsimena" ka sneka.

fotozhopinta nuotrauka buvo? buvo. tu sakei kad nefotozhopinta, as
siuliau sporintis, tu vistek uzh savo - nefotozhopinta, ir sutikai
sporint. ka tu nori kad sutarti pasirashinetume.

uz savo zodziu reikia atsakyt, o siaip tai atrodo kad esi
paprasciausias triohalas. totalus. matyt ir tas tavo golfas joks ne
pirelli o 1,6. ir ne penktas o trecias. ir joks tu ne docentas, o
ismestas is antro kurso.

jei uz zodzius neatsakai, tai kaip cia visiems tavim tiket? esi eilinis
triohala ubagas kuriam penki kavalkai liotu yra svarbiau nei pagarba
zmoniu. sutraukele, taip ir pasakyk, kad tokiu babku rankose nelaikes.