Tema: Re: autopilotas prapuola
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-04-17 11:55:05
nebutinai. dazniausiai budavo is antro veleno. veliau, speju pradejo
pasiimineti is abs ziedu, bet tai irgi neaisku, reikia schemos, kad
negrybauti. Galiu duoti kaip pavyzdi kita populiaria masina- ten signalas
imamas is visu ratu ir vedamas vidurkis. Tarkime jei uzdedi 1 mazesni rata
(zapaske pvz) neveikia nei tempomatas nei spidometras. Ant keltuvo ijunges
begi gali sukti varikli iki redlaino- spidikas rodo 0