Tema: Re: E46 zibinto
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-04-15 08:46:57
ahujenai delada :D

Lizdas Krastoj, tik pirma paimk lizda ish kitos puses zhibinto ir pazhiurek, ar tvarkingai isistato, gal ir zhibinte kas sulauzhyta. Patikrint gali pastates ~2m atstumu nuo sienos, turi matytis ryshkus ir su aishkiomis ribomis pieshinukas ______/           ______/.

Pvz, pas mane, lempute priesh tai buvo  keite kazhkokie protingi zhmones, nesugebejo ishmastyt kaip isideda lizdas i zhibinta, tai pamodifikavo su peiliu, kad isidetu pagal ju mastyma. Shviete kaip tu pasakoji :).

--
Dainius