Tema: Re: mini
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-01-26 15:51:11
vairuotojui ir keleiviui vietos pakankamai. Gale sedintiems
kiek liudniau, bet is esmes nors ir vietos atrodo labai mazai,
bet sedeti yra imanoma net ir kelioneje 100+ km.

Kuro sanaudos nebuvo labai mazos, kiek tiksliai
nepasakysiu, bet tai nebuvo labai ekonomiskas
auto.  Trauka nebloga, vairavimo malonumas
milziniskas!  (keista is kitu girdeti kita nuomone,
gal eksploatavote ubytus mini?).  Kaip jau ir esu
sakes, vienas smagiausiu is FWD serijos auto.
Manevringumas superinis, vaziuokle kiek kietoka,
bet vis dar pakankamai komfortiska, kad neuzknistu.
Man asmeniskai vaziuokles komforto/feedback/valdymo
balansas topinis.. .kaip ir sakiau, is fwd serijos auto
neteko vairuoti nieko taip smagiai valdomo.  Galbut
trumpa baze ir labai zemai esantis svorio centras toki
ispudi duoda, nzn'au.

Mano eksplaotuotas buvo maksimalios komplektacijos,
su klimato kontrole - priekaistu neturiu; harman/kardon
aparatura (su gamykliniu subu ir t.t.) - garsas kokybiskas,
suderintas; nuvaziuojanciu stikliniu stogu; apdaila kaip filme
"italian job", kazkokiais "sportpacketais" ir kruva visokiu
kitu navarotu (antiprabuksavimo kontrole, padangu slegio
davikliai, tempomatas, etc.).

Masina yra tikras eyecatcher'is. Bent jau maniske buvo :)
Mergaitems pamojaves gausi shypsenas ir pamojavima
atgal, o ne piktus ir surugusius veidus su atsaku "dar viena
pypsenantis is bmw..." :)

Vaziuojant pastebesi dvi kategorijas vairuotoju - tu, kurie
pamate kaip tik praleidzia persirikiuoti ir tu, kurie pamate
kaip tik pasistengia uzkisti.  Pastaruju, zinoma, zymiai maziau.

Steptronic'as veikia su siokiu tokiu lag'u, bet visai smagus
daiktas, norint siek tiek sportiskiau vaziuoti.  Automatine
pavaru deze dirba be priekaistu, pirma pavara kiek trumpoka,
bet uztai gerai is vietos sokteli...

Is bedu... rudija galinio bakelio apsaugine skarda. Nieko
baisaus, bet cia is estetines puses, kad pasikelus ant keltuvo
negraziai atrodys.

Is labai rimtu minusu - teks su krasta bendrauti. Anie gi,
kainas skaiciuoja tik pagal jiems suprantamus parametrus,
o serviso paslaugu kokybe - apgailetina.

Nezinau ka dar pridurt... masina faina, rekomenduoju. Bet,
zinoma, tikrai ne pigiausia varianta, nes tarp "pliko" ir "pilno"
skirtumas kaip tarp skirtingu klasiu auto...  Bent taip pasirode
subjektyviai vertinant.

Jei kas dar neaisku, klausk.