Tema: Re: autoplius'as
Autorius: padugne
Data: 2009-01-25 19:30:45
On Sun, 25 Jan 2009 17:52:48 +0200, Nerijus 330Ci wrote:

> nu tokia rida buna, jeigu gyveni kaip vokietukas is kurio auto
> pirkau.jis nuvaziuodavo sekmadieni vakare i darba apie 200km, ir ten ir
> praleisdavo visa savaite (nuomojosi salia buta), o penktadieni mindavo
> tuos pacius 200km namo.Tai va jis gavosi kad vidutinskai numinadvo apie
> 17kkm per metus. Bet jeigu jis pvz kasdien butu minkes pirmyn atgal (o
> manau tokiu atsiranda), tai vai vai kokia rida susidarytu.

O ka, jei jau vokietis, tai iskart privaloma gyvent uz 200km nuo darbo? :)

Vienas mano ex kolega vazineja i darba uz 250km. Visai kaip papasakojai,
2x i savaite. Bet ne masina o traukiniu, taip greiciau ir patogiau.

Is kolego tai retas kuris vazineja toliau nei 10-20km. Yra pora kurie
atvaro is uz 100km, bet tai speshl keisai ir visiskai vienetai.

Seip jei jau varinejama toli i darba, tai paprastai vaziuojama iki
traukiniu stoties, ten paliekama masina ir ciuoziama i darba. DE
vaziuojant traukiniu pamatysi ir tokiu ciudu: kalabybiskis, didziulis
parkingas pilnas masinu ir keli namai :) I ta parkinga susirenka visi
aplinkiniu kaimu zmogenai dirbantys mieste :)

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.