Tema: Re: dar viena agcyjike magsimoj..
Autorius: Fla
Data: 2009-03-26 10:47:12
Nezhinau ar mada :) Tiesiog kazkada nusprendziau, kad tingiu
su buteliais tampytis, ir pradejau skardinemis pirkt. Aisku
lietuvisku alu skardinese pasiula skurdoka, be to man visada
smalsu pasibandyt kazkoki nauja alu..

Tai va taip vis pasiimdamas kazkoki nauja/nebandyta, ar tiesiog
reciau geriama ir pastebejau, kad man kai kurie uzsenietishki
patinka labiau, nei iki tol gerti vietiniai ;) Nu kad ir Kozel
shviesus, Beck's, Krombacher..

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)