Tema: Re: Kaip islauzti spyna
Autorius: 0.5 B
Data: 2016-03-13 13:53:04
galvojau kad galbūt būna spynų su tokiais pat grioveliais [profiliu], bet
skirtingais šratukų kiekiais viduj, kas reikštų skirtingą kiekį dantukų...

"cD-r0m"  wrote in message news:nc3j0a$rmm$1@trimpas.omnitel.net...

Pasižiūri į spyną, susirandi tokio pat profilio raktą (seną, naują,
ruošinį, ar išvis nusiperki su visa spyną senukuose), kiši į spaustuvą
ir su dilde droži.. Su blanku dar sunkiau, nes nesimato kur dantis
turėtu būti. Tu pažiūrėk bent vieną video apie tuos bumpkey, tai atkris
daug klausimų.