Tema: Re: Kokios nuomones apie Chevrolet Alero
Autorius: Aurimas B
Data: 2013-11-24 22:31:49
nu bl, aš ir panašiai pradėjęs galvot buvau, bet pažiūrėjau autopliusą, ar
tu matei kaip inai atrodo?

"ramunas"  wrote in message news:l6tmd1$2q6$1@trimpas.omnitel.net...

cia zhinok negalima klausti apie masinas, prastesnes uz 2004m bmw arba
Audi ... dar Subarikai yra aptariami respektabiliai ir Mercedesai...
Visos kitos ne vokiskos masinos yra isniekinamos ir klausiantieji apie
jas nebetenka respekto tasku :) Todel jei newsuose sedi tai geriau
papirkti 95m Audi A6 nei koki nors Chevroleta!