Tema: Re: Blogos zinios "lakunams" II
Autorius: hedgehogus paiuricus
Data: 2013-11-08 22:52:30
nepazistu as tu modeliu ale berods apie kazkoki r1200 vienas cia vasara
seiliojos, kad gausiai zjbs keliaut, net aplink LT apsuku rata gausiai stovi
ir tt.. nors kiek supratau pas biciuli dirbtuvese pasibuves, tai kiekvienas
renkasi savo kazkoki atradima, nes ju ten dxj ir dar belekiek galima
prisiburt garazuose

--
eM