Tema: Re: tai dabar pyzdauskas bus
Autorius: Yvl
Data: 2013-09-06 10:44:34
prietelius labai gerai pastebejo:

Kolegos, sitas istatymo siulymas su eismo saugumu neturi nieko bendro.
Nupushus shudbobe is rusu sajungos, Vareikio alkoholizmo bombos kontekste nusprende pasidaryt sau PR'o. Kad iskart nebutu vienbalsiai pasiusta nx nusprende nesiulyt ta 0% ivest visiem, bo sajungos bei partijos draugai ipise pavairuot tikrai nevengia. Reik pazabot adreanalino kraujo bei alkogolio istroskusius paauglius, furistus bei baikerius. Cia gi vistiek visuomenes atstojus nei balso nei itakos neturintys marginalai.