Tema: Re: Bet tai kaiiiiiii
Autorius: Tomas
Data: 2013-08-27 11:09:37
Lyg ne po asfalta vazhinetis juos konstravo? Kazkur tai buvau rades jotubej, kaip su tokiu btr'o bei vidutinio tanko stiliaus visureigius traukia pelkej beviltishkai ismigusius, tie balionai dar ir kaip pontonai dirba ant pliurzos. Bet turbut srebia bishki degalu tokia technika, ir resursas turetu buti apgailetinas, tai ir naudojama buvo tik tada, kai ish tikruju labai, labai reikia.