Tema: Re: tai piznec reformai?
Autorius: Yvl
Data: 2013-08-01 16:52:58
cia negaliu neprisimint anekdoto:

Novarusas prieina prie troleibuso vairuotojo ir sako:
-A mane iki namu parveshi? Noriu blatanut` pries xebra, duodu daxuja pinigo.
Truliko vairuotojas greit primete: "Aha, ten usus permesiu, ten ant akumo biski prashoksiu i kalniuka, datrauksim"
-Nu davai, varom
Vaziuoja, netoli namu prasideda grioviai didziausi, ismalta viskas. Truliko soferis klausia:
-Kas cia per grioviai?
-Ai tai as vakar namo su metro grizinejau....